Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

08 February, 2009

Ruangan khas bersama penulis - Fewit....












Kepada rakan-rakan pembaca yang suka aweks power dan mengancam...

So semasa penulis dan rakan media membuat liputan mengenai Majlis Randau Pemansang anjuran SALCRA di Dewan Suarah Sri Aman hari ini (8 Februari), dua orang pelayan wanita ternyata menarik perhatian penulis dan rakan-rakan.

Tugas kedua-dua pelayan ini adalah menjemput para VIP ( Very Important Person) untuk menjamu selera kuih muih dan minuman yang dihidangkan kepada mereka ketika berlangsungnya majlis itu.

Lebih menarik di sini ialah penulis turut mendapati bahawa kehadiran dua wanita ini, yang dikatakan bekerja untuk SALCRA Sri Aman turut menarik perhatian para hadirin ( yang muda dan kerepot) ketika berlangsungnya majlis berkenaan. VIP yang hadir juga 'dikesan' terpesona dengan kehadiran dua wanita ini.

Apa pun kecantikkan itu adalah anugerah Tuhan. Manfaatkanlah sebaik yang mungkin. Jangan guna untuk tujuan salah udahlah.

Gambar yang tertera di sini telah diambil oleh rakan penulis iaitu wartawan United Daily News Sri Aman, Kapitan Yap Kuat Kee dengan menggunakan teknik 'skodeng dan tangkap'.

Komen pengskodeng:

"Itu ah moi kalau jadi wa punya bini memang wa buat itu pati kasi simua olang makan-makan silama ampat puloh hali ampat puloh malam," - Yap





Korang terpikat ker? Kalau tak takpe la... ha ha ha





5 comments: